<p>V.l.n.r.: Rico Megens (Grip), Theo de Reus (MKB Duiven), burgemeester Huub Hieltjes en Peter Houthuijzen (Stichting Promotie Centrum Duiven).</p>

V.l.n.r.: Rico Megens (Grip), Theo de Reus (MKB Duiven), burgemeester Huub Hieltjes en Peter Houthuijzen (Stichting Promotie Centrum Duiven).

(Foto: René Nijhuis Fotografie)

Zeven grote blikvangers voor Koop Lokaal-campagne

De Koop Lokaal-campagne in de gemeente Duiven begint op stoom te komen. Dinsdag 6 april werden de grote verkiezingsbillboards voorzien van de slogan en daar zijn de initiatiefnemers van de campagne trots op.

Glunderend poseerden ze dan ook voor de fotograaf bij het bord op de hoek van de Visserlaan en Vergertlaan. De burgemeester had er zelfs zijn ambtsketen voor meegenomen. De Koop Lokaal-campagne is een initiatief van MKB Duiven, de gemeente Duiven, Ondernemersvereniging Centrum Duiven en Stichting Promotie Centrum Duiven.

Naast de zeven billboards zijn er vorige week ook vijftien displays bevestigd aan lantaarnpalen. Daarnaast hangen steeds meer ondernemers de Koop Lokaal-posters op bij hun bedrijf en thuis. De posters zijn ontworpen door Marco van ‘t Hart van het bedrijf Snelle Koppen grafische vormgeving.

De campagne slaat aan volgens voorzitter Theo de Reus van MKB Duiven. De initiatiefnemers zijn blij dat ook de inwoners positief op de campagne reageren. “Ik heb van veel mensen gehoord dat ze nu ook zoveel mogelijk lokaal proberen te kopen. Prachtig toch dat we er samen de schouders onder zetten om als Duivense gemeenschap zo goed mogelijk uit de crisis te komen.”

Meer berichten

Het lokale nieuws in uw mailbox ontvangen?

Aanmelden